MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Bearnaisesås!

Kategori: Vegetariskt

Tjoho, jag har lyckats med att göra en jätte god bearnaisesås. Efter att ha sett Tina cookalong så lärde jag mig.

Om man följer Tinas recept och har alla ingredienser i ungefär samma temperatur, vips en super sås.

Aldrig mer en färdig köpsås.

Jag tycker att det är skönt att veta vad maten innehåller med alla dagens gifter, det finns ju hur mycket konstiga

beteckningar som helst. Det är viktigt att vi räddar våra barn från all skitmat, man vill att dom ska bli

äldre och friska.



Här står köksan och vispar så armen domnar.

Ni måste våga prova. Kram  och TREVLIG ADVENT Ann

Kommentarer

  • Sophie "Grannen" säger:

    När blir jag bjuden på middag hos er. Kan vi inte ha en tjej kväll utan herrar?

    2009-12-23 | 14:48:57

Kommentera inlägget här: