MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Julskinka!

Kategori: Kött

Dan före doppare dan!!!!!

Vilken stress, men inte här hos Forssell. Vi tar allt med ro, eller hur lilla maken.

Jag håller på med julskinka för det gillar vi bäst av allt på julbordet, perfekt pålägg. Ett år gick min termometer

sönder så skinkan var i ugnen för länge (en svart bulle). När Erik kom hem stod jag i hallen o bara skrek, o vips så

hade min älskade man köpt en ny skinka oche fungerande termometer. Vad män är bra, puss till alla.

Detta år garderar jag mig med två termometrar i skinkan, ifall en går sönder.


I kväll blir det skinkprovning med goda gamla grannar, vi har snart träffats i 10 år den 23/12. I år har vi

utökat med Arvid 8 månader, så kul. Det blir väl mixad skinka för hans del.

Var rädda om Er o kör försiktigt.

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!     Kramar Ann

Kommentarer

  • andrea säger:

    hahah<3

    2009-12-23 | 16:11:09

Kommentera inlägget här: