MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Hälsodrink!

Kategori: Efterrätter

Jag måste ge min Andrea vitaminer och det blir en häslodrink. Man kan göra drinkar precis med vilka bär
eller frukter man tycker om och tål.

Min drink gjorde jag så här.

1/4 citron
1 apelsin
en näve färska spenatblad
1 glas äppeljuice
100 gram frysta bär från Ica

Jag skalade både citron och apelsin med en kniv så allt vitt som kan bli beskt försvann.
Sedan mixade jag det i min matberedare, en blender måste vara kanon till detta.
Om man tycker det blir för syrligt ta i lite florsocker för det smälter bättre än strösocker.



Skär bort allt vitt.



Alla Icas fysta bär och frukter är så bra, har alltid det hemma.






Kör så det ryker!!! Kolla hur jag kladdade.




Vitaminchock!

Andrea drack upp allt och njöt.

Kram från "kusinvitamin"

Kommentarer

  • Anonym säger:

    mm, smarr! skicka en till mig på posten? ;)

    2010-02-22 | 21:28:19
  • Ann säger:

    Absolut, ta emot.....Kram

    2010-02-23 | 06:28:58

Kommentera inlägget här: