MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Pastakväll!

Kategori: Vegetariskt

Eftersom vi har hantverkare och ett väldigt otrivsamt hem blev det enkel mat till middag.
Jag gick till Hötorgshallen och köpte färdiga pastaknyten med fyllning. Dom är verkligen goda och jätte stora.
Jag kan bara äta två och bli proppmätt.
Jag köpte även en färdig tomat och basilikasås som dom rekommenderade till.

Koka upp vatten med lite olja och salt, lägg i pastaknytena och på med ett lock. Stäng av plattan och
småputtra i 7 minuter, klara och al dente.
Värm såsen och häll på, servera sallad till.



Tomatsåsen, blir det över frys in.

 



Visst är dom fina, min favorit är den med karljohansvamp i.

 



Oj, glömde fota den färdiga portionen, men Ni får ha lite fantasi.

Ciao, Ann

Kommentarer

  • andrea säger:

    hahhah du är för rolig

    2010-01-26 | 14:39:17
  • Lasse säger:

    Har svårt att se en full tallrik men desto lättare att se en glad min hos din man...

    2010-01-28 | 21:29:26

Kommentera inlägget här: