MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Ulriksdal!

Kategori: Allmänt

Nu måste man göra roliga utflykter när hösten och mörkret kommer. Man behöver inte åka långt bort utan kan
göra härliga utflykter nära sitt hem.

Ulriksdal är ett favoritställe jag gärna åker till med min Erik, vi älskar att promenera och äta lunch.

Trädgårdscaféet hos Rappne är kanon, jag har skrivit om det tidigare men jag får inte nog.

Den här trädgårdsprydnaden vill Erik ha, det är inte ett skämt.



Laxsmörgås med pepparrot, ägg på rågbröd. Helt underbar enligt Erik.

Chevre, druvor och valnötter i gott bröd. Min smörgås som alla förstår eftersom Erik inte tål nötter.


Så delade vi på kaka med hallon, björnbär och vinbär. Ljuvlig!


Ät gott, köp blommor, eller bara njut.
Kramar Ann

Kommentarer

  • Beb säger:

    typiskt pappa...

    2010-11-03 | 12:30:02

Kommentera inlägget här: