MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Tips på Ica Esplanad!

Kategori: Allmänt

Min favoritaffär Ica Esplanad får jag många tips av inte bara mat. I fredags fick jag även smiktips av tjejen i charken.
Hon var så lagom brun och fin så jag måste säga att hon var fin. Då avslöjade hon sitt knep, brun utan sol spray.

Jag gick direkt till Åhléns och köpte mig en flaska 125 kronor och hem o sprayade. Det var lätt och gav resultat efter 6 timmar.  Den luktar inte som andra bus-produkter gör vilket är skönt.
Kom ihåg att överdosera inte så ser det lätt gult ut, ja lite gulsotvarning. Om Ni känner Er bleka prova, bättre än både sol och solarie för huden.



Märket är L´Oréal och heter sublime bronze! Här sträcker jag ut alla rynkor o sprayar.

Sol ute, Sol inne, Sol i sinnet o Sol i flaska! Kram Ann

Kommentarer

  • Korre säger:

    Matmorsann goes skönhetsblogg. Det här gillar vi! Måste prova både brun utan solen och den mosade potatisen, såg ju grymt god ut! Puss och kram

    2010-09-30 | 18:57:58
  • Senida säger:

    SÅ himla bra! Stort tack för tipset, jag ser sååå fräsch ut & utan att behöva stinka och kladda! :)

    Vi ses den 2/11.



    Kram

    2010-09-30 | 19:03:11
  • Ann säger:

    Tack tjejer. Visst blir man snygg med lite brunt i ansiktet. Man blir väldigt glad med goa potatisar i magen. Svampsås låter helgott Senida. Kramar Ann

    2010-10-01 | 06:30:29

Kommentera inlägget här: