MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

London!

Kategori: Allmänt

Jag älskar London och vill tillbaka snart. Här kommer några små smakprov av det som jag blev så förtjust i.

Vad sägs om dessa små minicupcakes från Selfridges, jag bara fotade köpte inte, tänkte på min kropp.



Bara färgerna gör mig lycklig, undrar om dom är goda?




Fina små minisushi som var jättegoda enligt Andrea, fanns att köpa i en lunch "take a way".



Så här såg det ut på en toalett jag besökte på en resturang, så fint med tvål och handlotion, me like.



Frukt i ett stånd på Oxford Street, så snyggt och vilka fina söta frukter.

Man får mycket härlig inspiration av att resa och se. vi är alla överrens om att vi fick en vårkick.
jag återkommer med lite London.

Kramar från en otroligt pigg matmorsAnn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: