MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Arizona!

Kategori: Allmänt



Vad vore en sommar utan Arizona på Karlbergsvägen i Stockholm, ingen sommar alls.

Jag älskar deras utedel, drinkar och mat. Igår var det Sangria som erbjöds, och den var så god.
Jag måste köpa en tetra på systemet till helgen, massor av frukt och is. Inte så mycket alkohol i heller, bra eftersom man kan dricka flera glas för det är såååå gott.

Vi satt bredvid några ungdomar som jag tror att efter 20 minuter hade dom bestämt vad dom skulle äta.
Det var fet mat, socker i maten, för lite och för mycket. Rätt kul att höra på en stund, men gud så frusterad man blir efter 20 minuter.

Vi åt Tex Mex som var så gott och enorma portioner, jag fick matslag. Vi promenerade dit och som tur
var även hem så maten kom på plats.

På vägen mötte vi en jätte stor fågel som tagit rast, vi har eget zoo i Solna tror jag.

Sedan hem till balkongen och titta på luftballonger, vilka färger och former man har numer.



Den söta fågeln på bryggan.







Ser Ni vad lycklig jag ser ut!



Eriks mat.



Min mat, mums.



Vilken fin färg.

Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: