MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Tallrikar!

Kategori: Allmänt


Har Ni sett att jag har nya fina tallrikar. Jag köpte dessa 4 stycken på loppis för 5 kronor styck.

Det är Rörstrand och dom heter Stjärnholm helt felfria, ett fynd tycker jag.

Det är så kul med lite nytt porslin ibland och det behöver inte var en hel uppsättning och nytt,
loppis eller auktion är så bra. Faktiskt lite roligare och mer personligt än Ikea porslin.

Jag läste Amanda Schulmans blogg och även hon har fyndat porslin, på auktion. 





Jag är så arg för jag glömt min fina kamera hemma, nu blir det mobilbilder ett par
dagar. Även jag ser att mina kamerabilder är så mycket bättre trots starka glasögon, ha ha.

I morgon skall jag lägga ut ett recept på en ljuvlig kaka som Ni inte får missa.

Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: