MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Min Blender!

Kategori: Dryck


Gissa hur glad jag blev på julafton när min finaste man gav mig ett jätte paket med en blender.

Jag har länge önskat en och när vi var hos kompisar som hade en blev jag så vill ha....

Jag har redan testat att göra smoothie som blev såklart supergod, nu måste jag bjuda alla som kommer
hit.

1 dl frysta blåbär
1 dl fryst mango
2 dl vaniljyoughurt
lite florsocker

Det blev 2 stora glas.

1 dl frysta blåbär
1 liten banan
2½ dl apelsinjuice

Det blev 2 glas också.

Lovar fler recept som jag testar.

Kolla min skönhet!



Inte en röd utan en svart.





Många funktioner blanda, hacka, vispa, mixa och krossa is till drinken.



Snygga kompisar, eller hur.


Färdig smoothie. Kan behövas efter helgen, i morgon back to work.

Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: