MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Tandläkaren!

Kategori: Allmänt


Idag har jag inte bara assisterat min tandläkare utan även själv varit patient, bra erfarenhet.

Det blev en rotfyllning i underkäken, som jag längtat!
Min chef Lasse är helt underbar tandläkare så lätt på handen och så duktig. Just nu är jag rejält
bedövad så det får väl bli vatten till middag.

Det jobbigaste med behandlingen var att gapa, inte få prata och ligga still.

Jag har haft lite problem med bloggen i helgen men nu har jag själv löst det genom att installera
Firefox, känner mig mycket nöjd.

Som jag visat tidigare har jag gjort så fin julblommor med torkade apelsiner, kanel mm.

När Andrea kom hem i helgen kollade hon krukorna och hennes kommentar var,
-Varför har Du gammal mat bland blommorna?

Visst är det kul att fixa lite hemma, ha ha ha



Jag gillar den här med lite "gammal mat".

Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: