MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

25-års dag!

Kategori: Allmänt

Tänk att det gått 25 år sedan Erik och jag träffades på Club Midas i gamla stan. Dessa 25 år har varit underbara
för Erik är bäst, vi har så jäkla kul ihop.

Första gången vi var date bjöd Erik mig på Björn Borgs modevisning på Café Opera, riktigt ballt.
Jag hade innerskor med mig men tyvärr två olika, vad gör man. Bara att visa upp o skratta, tur att han
också tyckte det var kul. Jag behöll stövlarna på.
En riktig turdag för min del för på vägen tappade jag alla knappar i min nya fina vita fuskpälskappa från NK, tur så märkte han ingen, det hade nog blivit för mycket, ha ha.

Vi firade med god middag hemma, mitt val. Vi åt förrätt, varmrätt och efterrätten hoppade vi över för vi blev så mätta. Vi drack bubbel och rödvin.



Stekt toast med räkor och löjrom, lite suddig bild men det var supergott.



Hängmörad svensk biff med med egen bea och tillbehör, manlig mat.

Kramar Ann

Kommentarer

  • Ursula säger:

    Grattis till 25 år!

    2011-02-21 | 09:21:06

Kommentera inlägget här: