MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Rusta!

Kategori: Allmänt

Mina fina studenter i Uppsala tipsade mig om alla fina tvålar och handkräm på Rusta. Självklart åkte jag dit
och shoppade loss, massor av lotion och tvålar.

Fina designade pumpflaskor i olika färger och dofter och riktigt bra kvalitet.
Priset var också superbra 19.90 kr per flaska, superbilligt.



Jag köpte både blå, rosa, vit och grön med tillhörande handlotion som funkar på hela kroppen.

Bra present istället för blommor och uppskattad, jag vet.

Kramar från en som doftar gott, Ann.


Kommentarer

  • Emma säger:

    Hej Matmorsann!



    Jag är ju inte ensam om att vara Andreas vän och läsa din blogg, dock är jag dålig på att kommentera. Så tänkte bara berömma dig för en jättefin och läsvärd blogg!



    Själv har jag samma lotion, mycket bra. :]

    2011-02-23 | 21:36:28
  • Matmorsann säger:

    Tack Emma vad glad jag blir. Kul att få lite kommentarer tips och frågor. Plugga duktigt Kram Ann

    2011-02-24 | 06:31:15

Kommentera inlägget här: