MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Kalas!

Kategori: Allmänt


Andreas 22-års kalas blev så lyckat, kul lekar och god mat.

Erik hade gjort 5-kamp som var så kul, spika, kasta ring, kasta pinnar, rulla klot och pistol (så klart).
Vinnare blev morfar Hasse och gissa vem som kom på andra plats.... JAG! Jag är grym på skytte så
där samlar jag många poäng. Synd att pappa slog mig vänta bara till nästa år pappsen.

Vädret skulle bli uselt men SMHI hade fel igen vilken tur.



De två bagerskorna, kladdkaksmet!







Det blev lite till oss andra också och bagerskorna får toppbetyg.



Andrea testar sin Tarzangunga, den fick hon för många år sedan. Jag tror den är
lika kul idag som igår, ha ha.



Pristagarna!

Nu skall jag till brädgården, recept på världens godaste mat kommer senare.

Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: