MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Glad midsommar!

Kategori: Allmänt



Jag vill önska Er alla en härlig midsommar med sol och massor av god mat.
Midsommar är en helg jag verkligen älskar, det är som vackrast i naturen och man har
semestern framför sig, allt är underbart.

Jag skanar bara att få dansa ringdans med Andrea, vi är proffs på alla sånger.
När vi firade på Värmdö, Andrea var 4 år spöregnade det men vi dansade. Det vill säga
det var lekledaren, Andrea och jag resten var publik, ha ha. Vi ger inte upp.


Titta vad en min söta, gulliga granne Sofie gav mig den blomma med en midsommarstång.



Nu håller jag på att koka lag till min inkokta lax, smultonen är plockade likaså en
fin blombukett. Festen kan börja.

Stor sommarkram från mig.


Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: