MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Midsommarmat!

Kategori: Allmänt


I år har jag haft problem med vad jag skall laga för midsommarmiddag. Frågar jag maken så
blir svaret, allt är gott Du lagar, älskling!

Nu har jag bestämt själv, det blir inkokt lax med skarpsås. Det är supergott och ganska enkelt.
Receptet har jag tagit från tv4, kock Christer Lingström.
Dryck blir rosé som jag älskar.

Förrätt blir skagenröra och lite bubbel som jag varmt kan rekommendera, finns hel och halvflaskor
vilket är bra och även bra pris.





Tre härlig studenter som läser min blogg och ger mig uppmuntran, tack tjejer.
Här fixar dom smörgåsar, mellis!!!

Jag tror det kommer att bli jättebra, nu önskar jag bara sol.

Kramar Ann



Kommentarer

  • Emma säger:

    Mackan satt fint! Glad midsommar på er! :)

    2011-06-23 | 10:03:08

Kommentera inlägget här: