MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Varmt!

Kategori: Allmänt


Vilken varm dag det var igår och verkar även bli dag. Jag tror det kan bli åska för jag känner ett
tryck i mitt huvud, vädertanten vet.

Eftersom lilla maken har jobbat hela helgen så blev det endast en kort varm promenad till Solna Centrum.
Tänk vilken tur att glassgubben och glassgummarn var där och sålde goda glassar.




Synd att inte Andrea var med så jag kunde ha fotat henne med dom, hon brukar vara bussig och ställa
upp på mammas alla roliga ideer. Visst är dom söta.

Jag köpte en jättestor glass och tryckte i mig för att sedan fortsätta att fika hemma med...



Min fina kungliga mugg och en supergod kanelbulle.

På kvällen gjorde jag hallonsorbet, receptet och bilder kommer i morgon, missa inte det.

Sommarkramar från en superglad Ann som skall hämta dottern på Arlanda idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: