MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Vaxholm!

Kategori: Allmänt


Vår sommaravslutning med jobbet gick till Vaxholm. Vi åkte båt från Nybrokajen och blev bjudna på bubbel
och goda tilltugg.

Det blev lunchbuffé i Tornvillan som bjöd på underbar mat och mysfaktorn var topp.
Underbar personal.

Idag var det premiär för min kamera och vad tycks, visst är det bra bilder tagna av en som
har tjocka glasögon och inte så teknisk, jag har kört auto hela tiden.



Båten som tog oss till Waxholm.



Tilltugg, som Ni ser mitt favoritsnacks, chips. Jag och Gullan åt massor.





Lunch i Tornvillan.



Underbar buffé. i underbar miljö.



Min tallrik med alla godsaker. Jag blev proppmätt.



Vilket gap!





Anne matkonsult.





Efterrätt!



Tusen tack till en helt underbar eftermiddag, kramar.


Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: