MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Parma!

Kategori: Allmänt

Igår var jag och en gammal gymnasiebästis ute och åt. Vi var i Sundbyberg, halva vägen var.

En italiensk resturang som ligger på Thulegatan 56, rondellen vid simhallen, Parma heter den. Det var otroligt god pasta och trevlig personal.

Jag åt pastastubbar som var ljuvliga, fyllda med ost, skinka och squash i en ljuvlig sås. Jag har gjort en liknande
rätt här i min blogg. Vi beställde även en stor tomatsallad med rödlök till, man blev även bjuden på en stor finsallad till och gott bröd.

Det var så prisvärt och gott, 5 stjärnor av mig.



Ser lite pizzaaktigt o konstigt ut men det var kanon.



Just nu är jag bortskämd av min gulliga jobbarkompis. Om Ni får välja kompis välj en kompis
som kan laga turkisk mat, finns inget godare.

Idag fick jag små ljuvligt goda dolmades och börek. Jag skall få en kurs av henne så jag återkommer
med recept.



Ha en bra dag i solen, nu kommer våren. Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: