MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Fritz unt Axel!

Kategori: Allmänt


Det har tydligen varit problem med blogg.se så jag har inte kunnat blogga i helgen, men nu hoppas jag
att det fixat sig.

I lördags var vi på visning av jättefina kläder hos Andrea´s kompisar Alex och Frida. Dom har ett eget företag
som heter Fritz unt Axel. 

Så kreaktiva och imponerande tjejer som våger och kommer att lyckas. 

Dom designar, syr, målar och har så många ideer. Kläderna är i söta tjejiga mönster o glada färger.

Jag köpte en superfin blus i syrenlila med text på ryggen Fritz unt Axel.

Ni måste titta in på deras hemsida, www.fritzuntaxel.se  Ni kommer att bli lyckliga.



Söta Alex och Frida i sina egna klänningar.




Vilka ljuvligt söta och goda små cupcakes som dom naturligtvis gjort själva i knäckformar. Dessa
tjejer kan allt.




Så fin regnkappa, vill HA!






Vilka söta trosor.




Vad sägs om denna stol som dom målat och klätt om, miljötänk på tjejerna.




Min fina tunna blus som kommer att bli en favorit känner jag.




Fin text på ryggen.


Ha en fortsatt underbar söndagkväll, det skall jag. Nu ska maten ur ugnen o den skall fotas
för att Ni skall få recept.


Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: