MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Kaffe!

Kategori: Allmänt



Ni har väl inte missat att det är lika viktigt för män som kvinnor att dricka massor av kaffe varje dag.
Kvinnor fem koppar mot bröstcancer, män sex koppar mot prostatacancer.

Hur stora koppar man menar står inte, jag dricker stora muggar så hoppas jag inte dricker
för mycket, vad händer då?

Äntligen något som är gott och trevligt att dricka, bra förebyggande medicin.


Ni som känner mig vet att jag gör alltid allting lite extra så nu har jga börjat peelat mig
med kaffepeeling från Bali.

Jag fick denna peeling av min chef för länge sedan, han vet att jag är kaffetokig.





Ett kaffeben!


Glöm inte dricka gott kaffe från Espresso House i mängder!

Kramar Ann

Kommentarer

  • andrea säger:

    Och ankfötter <3

    2011-05-18 | 17:47:02
  • Ann säger:

    Kvack, kvack, ha ha!

    2011-05-19 | 06:35:19

Kommentera inlägget här: