MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Trevlig helg!

Kategori: Allmänt


Nu är det sommar igen i Stockholm, så skönt.

Ikväll blir det favorit i repris, charkismiddag. Jag älskar smårätter på fredagar och god dryck till.

Ett supergott rosévin är detta, lätt att komma ihåg på etiketten. Det har fått bästa betyg överallt. 





Jordgubbar blir det från Belgien och dom är så jättegoda. Det har ju kommit svenska men 60 kr
för en kartong, nej tack.



Det är verkligen så härligt med inglasad balkong, både jag och mina växter trivs. Min chiliplanta
har börjat blomma. Tyvärr blir det dyrt för jag kan inte gå förbi blommor utan att köpa.

Det är vår första vår med stor balkong, förra året var det en byggarbetsplats med spärrad dörr.

Ut o ät glass och njut av solen, men glöm inte solskyddsfaktor, tänk på cancerrisken och alla
rynkor.

Jätte kramar Ann


Kommentarer


Kommentera inlägget här: