MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Fredagsmys!

Kategori: Allmänt






Jag fick en ny receptbok på posten som jag blev glad över, så många kul recept. Det känns som alla
recept redan är uppfunna, men inte det.

En kul skriven bok med många lätta fredagsmysrätter, jag kommer att laga och visa Er.

Jag tror snart att alla artister/kändisar har skrivit en kokbok, ibland känns det lite fånigt.
Jag köper inte längre varenda kokbok som kommer, allt finns ju på nätet eller bloggar.






Emma och Anette har lyckats, bra julklapp till alla åldrar.


Jag har provar Lindts nya choklad 70% mild. Den var verkligen god och mycket
mildare än den vanliga 75%, ingen stark beska. Den här kommer jag att köpa i
fortsättningarna, mums.

Min chokladexpert Andrea instämmer, full pott.




Ha en underbar fredag, jättekramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: