MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Shopping!

Kategori: Allmänt



I går var Erik och jag på stan och kollade lite allt möjligt, möbler, klädet, kakor, böcker mm.
Jag har världens bästa man när det gäller shopping, han älskar att gå i affärer.
Det bästa av allt är att han har väldigt god smak och är intresserad av det mesta.

Vi hittade en jättekul affär Travel Heroes på jakobsbergsgatan nästan vid Norrlandsgatan. Dom säljer
allt man behöver inför en resa både till vuxna och barn. Jättebra affär att hitta bra presenter.





Allt från väskor, badkläder för barn, skor, kläder för vuxna o småprylar i mängder.

Vi var även inne i cykelcafét Bianchi som är riktigt manligt. Massor med cyklar och tillbehör
mitt i ett underbart café, adress Regeringsgatan.






Snygga cykellås för under 300 kronor.

En underbar inredningsaffär är Norrgavel på Birger Jarlsgatan, så snygga och bra prylar.





En sådan här ska vi köpa till vår hall men först skall hallen få en renoverning.
Så bra att ha vantar, sjalar, mössor mm i. Man kan köpa lösa påsar och byta med i alla
färger.



Lit fint till balkongeneller trädgården. JAG VILL HA ALLT!!!!

Sedan blev det lite pepparkaksdeg, inte gör jag egen när det finns färdig.



Färdig deg 500 gram från Gateau för 39 kronor. Jag skall baka pepparkaksgrissini till
1:a advent och ha till glöggen. Jag berättade det för flickan jag handlade av och hon
köpte min idé direkt, kul.

Jag kommer att visa Er när dom är färdiga men det dröjer några veckor till.

Min helg har varit så bra, hoppas även Er varit det.

Kramar alla mina fina läsare från Ann.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: