MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Amelia!

Kategori: Allmänt


Så har jag gått på det igen! Jag är tidningarnas favorit eller bandit.....

Jag älskar att ta prenumerationer när man får fina presenter så nu är det dax igen för en Amelia
prenumeration och då får jag en kokbok och en Iittala ljusstake/skål.


Jag har precis sagt upp sälkert 8 tidningar så nu kan jag börja om. Jag fattar inte att man får så fina
presenter.

Förr var det bokklubbar som jag gick med i, utan köptvång. Nu vet Ni att detta är min last här i livet
och kanelbullar, jag har säkert fler.....





Kramar Ann

Kommentarer

  • Annika säger:

    Hej, vännen!

    Bakade äppelkakan förra veckan, den var urgod, fick godkänt av hela familjen. Nu ska du få ett tips ( mat) , gå in på Linneas skafferi och gör hennes lasagne. Den är helt enkelt UNDERBAR, alla som jag har bjudit på denna rätt blir helt lyriska.Hoppas att du får en skön helg med "dina nära och kära".

    Kram " syster" Annika



    2011-10-06 | 14:21:41
  • Annika säger:

    Hej, vännen!'

    Bakade din äppelkaka förra veckan " urgod", fick godkänt av hela familjen.Nu ska du få ett mat tips av mig, gå in på Linneas skafferi och gör hennes lasagne, den är helt enkelt UNDERBAR, alla som jag har bjudit på denna rätt blir helt lyriska.

    Ha`en riktig trevlig hösthelg med dina "nära och kära" " syster" Annika

    2011-10-06 | 14:29:24
  • Anonym säger:

    2011-10-06 | 14:31:14
  • Anonym säger:

    2011-10-06 | 14:32:02
  • Anonym säger:

    2011-10-06 | 14:32:30

Kommentera inlägget här: