MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

EU-lakan!

Kategori: Allmänt


Men vad håller man på med i EU för trams. Vad jag har förstått så har vi en jätte stor ekonomisk
kris i Europa.

Nej, nu håller man på att ändra standarden på våra lakan, EU-regler. När vi nu kommer att köpa lakan
så kommer det inte finnas "istoppningshål" uppe på påslakanet, nu blir det hotellakan för alla.

Jag har bäddat många sängar och i många år, jag vill ha kvar hålen. Undrar hur många sängar
EU-gubbarna/tanterna bäddat?

Visst känns det som att dom skulle kunna ägna sig åt viktigare uppdrag.

Jag bytte lakan nyss till dessa nya jag köpt. Kanske lite för röda men man blir glad.





Nu förstår Ni vilka hål jag menar.



Oj, hoppas maken trivs att sova i dessa!

Kramar Ann

Kommentarer

  • Tess säger:

    Håller med om att denna nya regel är idiotisk. Jag köpte bäddset på ikea i veckan och blev smått tokig när jag skulle bädda. Och att varje morgon och kväll behöva bädda om är inte min grej. Förr stack man bara in händerna och skakade täcket så var det klart. Kommer efter första tvätten att sprätta påslakanen upptill och sy egna hål så som det ska vara.

    /Tess

    2011-11-03 | 02:46:01

Kommentera inlägget här: