MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Lager 157!

Kategori: Allmänt



I går blev det Uppsala besök för oss, jag var tvungen att få krama om min unge.
Det är tomt när hon bara kommer hem 1 helg i månaden.

Vi gick på stan och shoppade lite och så blev det Willys med massor av matkassar, mamma betalade.
Jag älskar att skämma bort Andrea med bra mat.

Vi besökte även en ny affät som ligger i samma hus som Willys, Lager 157 med jättebra kläder
till otroligt bra priser. Massor av märkesvaror + deras eget som heter Lager 157.

Jag handlade 2 skjotor till otrolit pris, Bondelid var märket, 150 kronor styck.

Det fanns så mycket läckra barnkläder i t.ex SVEA och Bondelid.











Tur att jag fick lunch och mellis!

Även i vår port blev det grannkrig pga RIX FM reklamkupp!!!
Hur kan man göra något så osmakligt som att skicka ut falska anklagelser i brevlådan till helt oskyldiga.
Några äldre fick i vår port och som blev väldigt ledsna o upprörda.

Det går att läsa om reklamkuppen på Aftonbladet.





Meddelandet så verkligen ut som en riktig anklagelse, FY RIX FM!!!!!!!!

Stora kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: