MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Stan!

Kategori: Allmänt


Idag blev det lite shopping och en fika på stan. Just det en jätte god korv på Östermalmsgrillen också.

Jag shoppade garn och mönster på Hemtex, skall sticka en kudde som ser ut som fårskinn när den
är klar. Vanlig slätstickning i 100 cm med 52 maskor och stickor nr 7, pris 249 kronor.

Varför inte köpa garn till någon Ni gillar i julklapp eller födelsedagspresent.



Min cupcake, choklad,



Eriks bulle, vet inte vad det är för smak. Jag glömde smaka!





Jag har mängder med stickor hemma, men köp på loppis där kostar dom ett par kronor
styck. Hemtex tog 49 kronor.



Visst liknar garnet fårull, jag tror det kommer bli fint. Det fanns fler nyanser
på garnet, 94% mohair och  6% polyester.

Ha en fin kväll och kramis Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: