MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Pizza på färdiga bottnar!

Kategori: Allmänt


Jag har testat några nya färdiga pizzabottnar märke Matric. Det är två stycken i en förpackning och dom
ser så jäkla trista ut men........

Ni måste testa dom var så bra och blev tunna med frasig kant runt, på en skala till fem får dom
fyra och en halv. Dom är inte frysta utan färska.

Jag har nog testat de mesta i färdiga pizzbottnar nu, men dessa är bäst i test.

Jag använde Muttis färdiga pizzasås som även den är oslgbar i smak, det som inte gick åt
frös jag int ill nästa gång.







Jag hade mozzarella, tomater, parmaskinka, riven ost som fyllning. Jag gräddade mina
högst upp i ugnen 250 grader i 10 minuter.










Det var inte sista gången jag köper dessa bottnar. Skönt att ha lite halvfabrikat ibland.
Om Ni undrar vad dom är gjorda av så läs på innehållsdeklarationen, säkert något
konstigt men det struntar jag i som var för goda för att missas.

Ciao Ciao mina vänner, kram Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: