MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Söndagfrukost!

Kategori: Allmänt


Jag älskar hotellfrukost som bjudet på allt från frukt till bullar. Här hemma försöker jag gör en god
frukost med lite extra (tyvärr inga bullar).

Idag blev det kokt ägg, underbart knäckebröd från Pyramidbageriet och goda pålägg.

Som tillbehör har jag SvD och idag blev det lite läsning om Kinas otroligt goda ekonomi
som vi inte fattar här i väst, kineserna är på g, fattar Ni!!!!!

Skulle det inte vara sol idag? Jag är så jäkla trött på snö och kyla.



Vad sägs om min lilla äggsax, man klipper av toppen på ägget. Den fick vår familj på 60-talet
av farbror Evert, mycket bra eller.....



En helt onödig pryl som borde få lämna lådan men den tar ingen plats lilla pippin
så den får ligga kvar ett tag till.

Ha en bra söndag, kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: