MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Stadshagen!

Kategori: Allmänt




I söndags promenerade jag och Erik till Kungsholmen, Stadshagen och tittade på det nya fina
området. Massor av fina hus och så många små kvartersresturanger som nu öppnar.

Fantastiskt fina bryggor längs med hela vattet som öppnar i april-maj, badstegar och
träningsredskap finns i mängder.

Det finns en urläcker krog och bar som heter Piren som gjord för ett besök i sommar. Vi bor
ju i Solna, Huvudsta så vi har promenadavstånd dit vilket är mysigt.

Vi tränar på Sats som ligger i detta område, finaste Sats i stan.




Piren, precis vid vattnet.





Rakt över vattnet bor vi.




Naturligtvis blev jag hungrig!

Idag ska jag luncha med en kompis, så kul. Skönt att det är sol så jag kan ta min dramaten när
jag handlar. Idag blir det massor av grönsaker från fruktgubben på torget.

Ha en bra dag, snart är det sommar och man kan sitta på Piren men en drink.

Karamar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: