MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Fredagsmys!

Kategori: Allmänt

 
 
I fredags slog latmasken till och det blev färdig mat från Hötorgshallen, favorit i repris. Det är inte
dyrt 170 kronor för alla goda röror och spett.
 
hötorgshallen blir bara finare och finare nu när dom snart är klara med ombyggnaden. Man kan äta
på de flesta ställen vilket jag gillar.
 
Vi hade finbesök från Uppsala som skulle på fest. Kul att få vara med och förfesta. Marre och
Andrea var så söta när dom gick iväg.
 
Vi gick förbi nya stället Taverna Brillo Humlegårdsgatan/Sturegatan, det var fint som bara den.
Man kan äta, handla hem charkisar och ost. Det finns Italiensk glass, massor av sorter.
Vi tänkte först ta ett glas i baren men det var så fullt med folk så vi gick vidare.
 
Maten såg väldigt god ut men beställ bord, knökfullt. Jag ska absolut testa, älskar Italiensk mat.
Jag såg att dom hade mina favoriter knallgröna Italienska oliver.
 
 
 
 
 
Myskväll!
 
 
 
Varning på stan. De röda ögonen är min kamera och inte vinet som gjort he he. Måste lära mig hur jag
slipper detta.
 
 
Gå in och kolla, jättestort och ballt.
 
Kramar till alla mina fina vänner och söta Marre, Ann
 
 

Kommentarer

  • Emma säger:

    Vilka snyggingar! :)

    2012-12-18 | 19:39:22

Kommentera inlägget här: