MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

GOTT NYTT ÅR!

Kategori: Allmänt

 
Idag är det nyarsafton och nu ska det festas. Ingen fest här inte, jag har ont i halsen och känner mig inte
på topp. Tur att jag har en hel väska fylld med olika piller, he he.
 
Eftersom vi är på landet ska vi grilla ikväll eller Erik grillar och jag ligger i soffan och tittar. Jag brukar
titta på och ha på mig farmor Mauds gamla minkpäls, men inte ikväll.
 
Förrätt blir något jag längtat efter, löjromstoast, det tröttnar jag aldrig på.
 
Jag har köpt chips och dipp men just nu är jag inte sugen på det, då är jag nog lite sjuk.
 
En härlig bok har jag med att läsa, tantsnusket som ALLA läser just nu. Jag ska berätta vad jag tyckte.
Min syrra läste nonstop och bara log...
 
Ha en underbar kväll mina kära vänner.
 
 
Stora kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: