MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Lite Jul!

Kategori: Allmänt

 
 
Lite jul från Ulriksdals Slottsträdgård, åk dit och shoppa. Blommorna som dom odlar själva
är billigare än ICA Maxi och mycket bättre kvalitet.
 
Jag vill ha allt!
 
Ni som följer mig vet att jag är galen i Rappne, hans blommor och inte honom. Jag är galen i maken.
 
 
 
 
 
 
 
 
Ni vet väl att julstjärnor är jätte känsliga för kyla, packa in i massor av tidningar när Ni ska frakta hem dom.
Rappne odlar själv så dessa har inte åkt lastbil i kylan genom Sverige.
Fy, vad det är kallt, tur att jag köpt en ny fin varm jacka av syrran, jag är så nöjd.
 
 
Passa på att pynta hemma med fina blommor och färger.
 
Kramar Ann
 
 

Kommentarer

  • Gullan säger:

    Ooooo va fina blommor.

    Svar: Visst är dom fina. Hoppas vi syns i morgon eller är Du insnöad, ha ha kram
    Ann

    2012-12-04 | 20:12:16

Kommentera inlägget här: