MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Fisk och mos!

Kategori: Fisk



Igår onsdag blev det fisk hemma hos oss, vi älskar fisk. När jag tänker efter älskar vi all mat
bara den är välgjord med bra råvaror.

Ibland kan jag tom älska riktig vidrig mat, om hungern är galen i min kropp.

Det blev potatismos med stekt rödspätta och tillbehör, sallad och remuladsås.

Jag panerade i panko som blir mycket frasigare än brödsmulor. Självklart mycket smör i moset.
Ni hör att det blev gott och onyttigt enligt alla dietmänniskor, som jag är sååååå trött på.
Hur många jäkla LCHF böcker finns det, alla kändisar skriver en, tröttsamt.

Är det så konstigt att så många ungdomar har ätstörningar när vi vuxna håller på att
tjatar om fett och socker, bla bla bla!






Ägg, panko och smör att steka i.






En god sallad till och citonklyfta, mums.

Ha en bra dag, kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: