MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Måndagmiddag!

Kategori: Allmänt


I går hade jag ingen aning om vad jag kände för till middag, ibland är det bara stopp i den delen
av hjärnan.

Mitt tänk var att försöka använda det jag har hemma i kyl och frys. Jag hade potatismos över från igår
så det blev potatisbullar med bacon, min lingonsylt och råkostsallad.

Jag minns att i skolan hade man ofta just råkostsallad och de glada tanterna blandade gärna i massor
av kontiga saker i salladen, hade dom inga smaklökar eller...

Tänk vad skolmaten har förstört många bra och goda maträtter, alla har flera eller t.o.m massor av
hemska matminnen.







Kolla vad jag fick när jag och Andrea åt lunch på en krog. Den snälla kocken gick runt och delade ut klubbor
till alla barn och till Andrea och mig, ha ha vilken kul kille, precis det som gör mig
glad.

Ha en bra dag alla mina fina vänner.

Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: