MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Skaldjurskväll!

Kategori: Fisk



I går kväll blev det en riktig frossar kväll i skaldjur, löjrom, jorgubbar och annat gott.
Just nu är det riktigt bra priser på både hummer, krabba, räkor, mm passa på.

Andrea kom hem från Uppsala och hon älskar skaldjur så det var lite extra kul vid middagsbordet,
dvs någon som tackade och var lycklig hela middagen.

Jag köpte även jordgubbar på ICA Esplanad och dom var helt otroligt goda för att vara januarigubbar.




Mina fina tallrikar och bestick, bröllopspresent från min dåvarande chef med familj, Max
Wibom. Vi älskar verkligen dom, Svenkt Tenn.



Jag kan berätta att jag blev proppmätt på denna portion och lite vitt vin till.

I kväll ska det bli grekisk mat.

Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: