MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Våren!

Kategori: Allmänt


Så har våren börjat komma in till oss i form av lökar o tulpaner. Jag älskar att köpa fina blommor
och speciellt tulpaner.

Ica Maxi har en bra blomavdelning som sköts och priserna är riktigt bra, så passa på att frossa.

Alla Ni som kanske vill nå mig på min mobil tro inte att jag blivit mallig och inte svarar.
Jag fick ett nytt simkort från Tele2 och då passade dom på att byta mitt nummer!!!!!!!
I går kväll satt jag i telefon sååååååå länge för att få mitt nummer tillbaka. Det skall komma idag
sa dom men det tror inte jag. Jag är så arg!



Pärlhyacinter och små tulpaner.



Ha en bra dag, kramar Ann

Kommentarer

  • Korre säger:

    Hej kompis! Lagade kycklinggrytan igår. Nu har jag massa matlådor. Muuuums! Tack bästa matmorsann för tips:) puss

    2012-01-25 | 21:29:47
  • Ann säger:

    Tack sötnos, kul att Du tyckte om den. Kram

    2012-01-26 | 05:30:45
  • Tele2 säger:

    Hej Ann,



    Vi beklagar om vi bytt ditt telefonnummer utan din önskan eller godkännande. Förhoppningsvis fungerar redan numret för dig igen men annars är du varmt välkommen att kontakta mig för hjälp.

    Kötiderna är något vi arbetar på så att det blir enklare för dig att nå oss.



    Med vänliga hälsningar



    Michaela Lindell, Tele2



    [email protected]

    2012-01-30 | 12:45:07

Kommentera inlägget här: