MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

ICA Basic!

Kategori: Allmänt

 
 
 
Jag har testat några av ICAs egna varor, dom rödvita. Priserna är så bra, mycket billigare än andra
märken. Det finns många olika produkter.
 
Jag har testat brieost, fetaost, mozzarella tortillachips och oliver.
 
Brieosten är en snäll jättemild ost men helt ok. Mozzarellan smakar som alla andra ingen skillnad.
Tortillachips går inte att se någon skillnad på när man jämför med de dyra, smaken är också
lik, jättegoda.
 
Man undrar vem som gör dessa varor för inte är det någon egen fabrik, jag tror bara att man byter
förpackningen. Man betalar dyrt för märken och förpackningar.
 
 
 
Jag återkommer om jag testar någon mer produkt.
 
Ha en bra tisdag trots trist väder, kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: