MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Korvbröd med bacon!

Kategori: Kött

 
 
När mina föräldrar var hos mig på landet passade jag på att testa lite mat på dom.
Dom älskar att testa nyheter, dom räknar med det när jag bjuder.
 
En dag till lunch blev det ostfyllda korvbröd med bacon om. Det låter inte klokt med det var
riktigt gott och så enkelt. Jag har nu läst detta recept på massor av matbloggar så nu måste
även jag testa.
 
Perfekt lunch eller fredagsmys med en god sallad till. Bra att göra till många.
 
Fyll ett korvbröd med mjukost den smak Du gillar bäst, linda bacon om brödet, In i ugnen 175 grader
i ca 15 minuter. KLART!
 
 
 
Mitt bacon var väldigt brett och fettfritt.
 
 
Vi åt två bröd var.
 
Jag ska testa på maken i helgen, hoppas han gillar det.
 
Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: