MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Landet!

Kategori: Allmänt



Det är idag som man känner att man har semester, söndag och vi stannar på landet.

Inatt har det varit åskväder, det gillar inte Fru Forssell. Tur man har en man som är lugn och
trygg när man själv flippar ut. Jag låg nog mer i hans säng än min och var varm som ett element.
Värmen berodde på skräcken eller kanske åldern...

Igår kväll var det så soligt och fint, vi tog en promenad och jag plockade blommor.



Erik målade och jag spelade och sjön Per Gessle "En händig man" mycket passande.
Tändk vad lite färg gör mycket.




Jag for även runt med trimmern och tog bort massor av slyr och gräs, nu är det riktigt
snyggt på tomten.

Ha en bra söndag, solen kommer till oss vid 14-tiden, så blir det KAYAK, tjohooo!

Kramar Ann

Kommentarer

  • Ursula säger:

    Önskar er en riktigt skön semester!

    Kram från oss

    2012-06-17 | 19:54:54

Kommentera inlägget här: