MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Landet mat!

Kategori: Allmänt



Självklart blev det grillat på landet. Eftersom vi inte har något vintervatten utan får hämta i
ett pumphus så tänker jag alltid så lite disk som möjligt.

Vi (maken) grillade rostas, sparris, potatisklyftor och bea till, kan inte vara godare.
Tänk att all mat smakar så gott på landet.







Hjälp, vi blir känsligare mot bullar står det i Damernas Värld??????



Jag har testat igen, nej jag är inte ett dugg känslig mot bullar.

Nej, det är tryckfelsnisse, ska vara buller, ganska kul felskrivning.



Vingåkers Outlet nya butik, massor av kakor och väldigt billigt.
Köpte med mig till jobbet så dom kan äta upp sig lite.





Har aldrig sett så mycket olika storlekar på dammsugare, små, lagom och groteska.

Jag håller mig till bullar, kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: