MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Vårtecken!

Kategori: Allmänt



Så har vi varit på landet i helgen, första gången i år. Nu börjar jag faktiskt längta dit igen.

Landet på vintern är inte så kul, kallt och inget att göra, ok man kan ju äta.

Det var ganska kallt men vi var ute en del ialla fall. Hela vår tomt är full med löv och grenar
så trist att ta hand om. Nu måste vi ha en lövblås/sug för att underlätta. Ni skulle se våra grannars
tomt, inte ett löv eller gren på fel plats.

Själv gick jag bara runt och letade vårtecken i löven och fann en del fynd, bättre och sämre.



Lite knoppar som sticker upp blir man glad över.



En fin ölburk på tomten, vem har druckit den? Inte jag, jag gillar starkare saker än
lättöl.....



Någon som ätit upp en kompis, trevliga typer.



En ekorre som flyttat in i fågelboet, kolla så ser Ni huvudet sticka ut, så sött.



Min salvia har överlevt vintern eller är den förstenad.....



Min söta gran har fått flytta till landet efter en fin vinter på balkongen.

Ha en bra måndag, kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: