MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Ledig Dag!

Kategori: Allmänt



Tack Marre och Ullis för hälsningen, det gladde mig.

Idag har både maken och jag varit lediga tillsmammans, så otroligt mysigt. Vi promenerade med
tummen i vattnet från Huvudsta, Stadshagen, Fredhäll och Norr Mälarstrand. Vilken otroligt fin stad
vi bor i.

Vi tog en varm smörgås och en juice på Preem macken på Norr Mälarstrand, billigt och gott. Låter
otroligt fult och oromantiskt men det är en fin mack. När vi satt där i solen vid vattnet åkte Melker
Andersson (kändiskrögaren) förbi, ha ha.

Nu har vi ätit en god sallad på vår fina balkong som har fått en ny blomma av mina fina jobbakompisar.
TACK igen.



Jag tror det är världens största Gerbia, så läcker.





Världens finaste, snällaste och underbaraste man Erik, älskar Dig!



Så cool reklamskylt i en affär, ha ha.

Nu skall jag göra rabarberpaj till mina sötnosar på jobbet, receptet kommer i morgon.

Kramar Ann






Kommentarer


Kommentera inlägget här: