MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Helg med mys!

Kategori: Allmänt

 
 
Helg igen och riktig höst, som gjord för lite mys.
Man kan faktiskt ha mysigt hemma med spa och god mat. Jag älskar att bada skumbad och tända
doftljus.
 
Jag köpte ett doftljus på ICA Maxi, dom har massor av goda dofter och priset är under 50 kronor.
På stan finns så fina dyra ljus så man tror att dom är gjorda av guld.
Andrea har köpt ljus på IKEA som också har prisvärda.
 
Mitt mys innehåller snacks och en drink, sen är jag nöjd.
 
 
 
 
Party Mix från ICA Maxi 10 kronor och innehåller bara jordnötter och frön, sååå gott.
Eftersom Andrea och Erik inte tål andra nötter så blev jag glad attt hitta denna mix.
 
Ha det bra och ut i höstvädret och promenera, kanske tänd ett ljus för någon.
 
Kramar Ann
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: