MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Fredag igen!

Kategori: Allmänt

 
 
Så är det fredag igen, väldigt skönt. Jag är ledig idag och självklart så vaknade jag för klockan 5,
väldigt pigg.
 
Nu har jag en långfrukost med morgon TV, SvD och lite internet. Planerar lite middagar inför helgen
som vi tänker tillbringa hemma. Senare blir det en promenad till Solna Centrum för matinköp på
ICA, sällslap min fina dramaten.
 
Jag var på Lindex för att kolla in Missoniplaggen, dom tog fort slut men jag hann få en fin t-shirt
så jag är nöjd.
Kanske blir det så att alla Lindex tanter kommer gå omkring i dessa tröjor och tajta klänningar
även om det inte passar figuren. Jag har redan sett några på stan som kanske inte skulle pressat
på sig en tajt klänning trots att det är Missoni.
 
Bloggaren Katrine Zytomierska skrev lite om Missonikroppar, ganska kul och väldigt rätt.
 
 
 
Den här var lite söt och kommer bli fin i Rom till fina byxor.
 
 
Missonis kända mönster kräver rätt smal kropp som Ni ser.
 
 
Så här fina blev mina torkade ringblommor. Det tog ett par timmar i min tork. Fint till dekorationer i
vinter när snön yr utanför, lite sommar.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: