MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Lite tips!

Kategori: Allmänt

 
 
 
Jag fick en provförpackning av ICAs Mini Digestive. Dom är jättegoda men kanske lite för små, man
kan inte ha något på utan bara äta som dom är. jag tycker vanliga Digestive är för stora men
som här var tyvärr för mini.
 
En storlek mellan dessa hade varit kanon. Jag äter inte Digestive till kaffe då tar jag hellre någon
annan godare kaffekaka.
 
Jag har blivet ett fan av Amanda Schulman och Hannah Widell. Deras podradio är så otroligt kul,
vilka underbara tjejer. Dom är inte bara söta och roliga dom är smarta. Dom har även TV, middagar
med olika kändisar också jättekul. Vilken underbar mat dom gör, mums.
 
Vill man ha mer av tjejerna köper man Aftonbladet och bilagan med deras tidning Hannah &Amanda,
såklart jag har den. Även Andrea älskar dom.
 
Man går in på Aftonbladet, http://bloggar.aftonbladet.se/amandaschulman/ och klickar sig fram till TV
och podradio.
 
 
 
 
 
 
 
En tidning för alla , även recept på deras mat.
 
Ha en bra dag och misströsta ej, våren är på väg. Kramar Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: