MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Premiär!

Kategori: Allmänt

 
 
 
Jag vill önska Er alla en fin Valborg med kanske vårkyckling somman ofta åt förr i tiden. Min mamma
var alltid på Skansen och åt det och drack vin som ung, gulligt.
 
Glöm inte att det är helg i morgon onsdag, sovmorgon tjohooooo.
 
Det här har vi längtat efter i många månader. Erik hade prmiär paddling i helgen, jag har inte rätt
kläder för att drulla i så jag var fotograf.
 
Det är nog sista helgen det är isflak på Hjälmaren. Det blir nog premiär för mig och min fina röda kajak
i slutet av maj.
 
Visst ser det coolt ut, kajaken bara gled genom den ruttna isen.
 
Här kommer lite fina bilder.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min vårkyckling som vi grillade i helgen, grillolja och massor av örter.
 
 
Stor vårkram, Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: