MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Skönhetstips!

Kategori: Allmänt

 
 
Nu när sommaren är på väg så måste vi sköta om våra kroppar och hud. Jag läste i ett
skönhetsreportage om en peeling och ansiktsmask gjord på lite skafferiprodukter.
 
Jag testade och det var riktigt skönt och det som kom på läpparna var bara att slicka i sig, socker.
 
Blanda lika delar florsocker och olivolja och peela med. Efter det tar Du honung som mask.
Det stod ekologisk honung? Har man talat om för bina att som endast får suga nektar från obesprutade
blommor eller.... jag fattar inte.
 
Jag fick en fin present av Andrea, ny dag och natt kräm från Yvonne Ryding, den är så skön och bra.
Nattkrämen är verkligen lite fetare vilket min hy behöver.
 
 
 
Unna Er en skön stund idag, kramar Ann

Kommentarer

  • bebb säger:

    De ska ja prova! <3

    2013-04-03 | 17:09:31

Kommentera inlägget här: