MatmorsAnn

Livet är mat, mat är livet.

Sol!

Kategori: Allmänt

 
 
I går var Andrea hemma och åt upp sig. Vi gjorde en räksallad och gick ut och satte oss i solen.
Det blåste storm och löven yrde kring oss och vår mat. Vi hittade en varm plats vid en skola
så där satt vi någon timme och njöt.
 
Finns inget mysigare än en dag med Andrea, vi skrattar så bra ihop.
 
Jag bakade även rågsiktskakor som jag älskar och även övriga familjen.
 
Jag köper rågsikt det gröna paketet som är blandat med vetemjöl. Det finns ett recept på
paketet som jag går efter men jag utesluter brödkryddor. Kakorna blir så mjuka saftiga och goda.
 
 
 
 
 
 
Här kommer löven ha ha.
 
 
Men jag har ju dubbelhaka, måste träna bort den. Kameran ljuger inte!
 
 
 
Jag glömde göra hål i mina hålkakor, men vad gör det eller.....
 
Finns inget godare än nybakt bröd med smör och ost.
 
Ha en fortsatt bra torsdag kväll.
 
Stor kram Ann

Kommentarer


Kommentera inlägget här: